All 17 movie Reviews


Chromatic Pointlessness Chromatic Pointlessness

Rated 4.5 / 5 stars

woooooo

nice accident, make more accidents :)



CHIKI: computer CHIKI: computer

Rated 4.5 / 5 stars

lol cool

poor guy loses his best friend, his laptop.. I like it, short, just a few sounds and nice.. and I like how you drew the guy, the hands separated from the body that looks cool :)


tacomanworld responds:

the fueneral is his computers :)

sorry for bad english


A Dude's Walk In The Park A Dude's Walk In The Park

Rated 4.5 / 5 stars

cool

I like the part where he pulls the head out from behind his back and is like here it is and the other guy's like ok and smiles :) I'd put more into the ending though.. it made me laugh in a kinda crappy mood so it has to be good! keep it up.



SBC: Greatest dancer SBC: Greatest dancer

Rated 5 / 5 stars

lol

Good one, I actually laughed this time when I wrote lol ;)



The Man Who Could Sit... The Man Who Could Sit...

Rated 5 / 5 stars

rofl

haha this made me laugh, good job man ;)


People find this review helpful!

Arfenhouse Teh Movie 4!!! Arfenhouse Teh Movie 4!!!

Rated 5 / 5 stars

rofl

:D ...



Arfenhouse Teh Movie 3 Arfenhouse Teh Movie 3

Rated 5 / 5 stars

rofl

I made it to the end :P


People find this review helpful!

arfenhouse teh movie too arfenhouse teh movie too

Rated 5 / 5 stars

MEGALOL

so f***** brutal :D:D



Arfenhouse: The Movie Arfenhouse: The Movie

Rated 5 / 5 stars

megalol!

I gotta check out the other arfenhouses and show this to my brother....he's gonna love it :D:D



Bad Flash Kills Bad Flash Kills

Rated 5 / 5 stars

rofl

the demon rulez :D


RSQViper responds:

He was hard to draw. ;)